Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Hoppas på svar denna gång ang uppdatering 2008-01-10 19:30
Hej
hur får man reda på att det finns uppgradering att hämta,och står det vad det blivit för ändringar hur ofta bör man uppgradera behövs det överhuvud taget om allt flyter på?
hoppas någon har svaret
mvh
JANNE
 Skrivet av:  JAN BLOMQVIST IP: 81.225.228.174



Svar: Hoppas på svar denna gång ang uppdatering 2008-01-10 19:36
Du ser då du går in under Support & uppdatering

Nedladdning av uppdatering


System Senast uppdaterad
UNI_BAS 071231 10:27:24


Du bör nog ladda ner så ofta du kan för att få med förändringar & förbätttringar som dom lägger in. 1 ggn/månad tycker jag är lämpligt.

Mvh // Allhjälpen i Umeå
 Skrivet av:  ALLHJÄLPEN I UMEÅ IP: 213.65.61.214



Svar: Hoppas på svar denna gång ang uppdatering 2008-01-10 23:12
Hej!

Nedladdning varje månad.... Oj! Det var ofta!
Jag som känner mig så suveränt nöjd att jag har en (kanhända) 2 år gammal version på min burk!

Jag lever mer efter principen "varför laga något som fungerar" och ser det som lite småstökigt att hålla på med uppdateringar. Men, som Allhjälpen säger, det finns nog en hel del småfinesser som dyker upp, så varför inte uppdatera då och då, speciellt som du har supportavtal.

Vad som ändrats mellan uppdateringarna är inte särskilt uppenbart! Faktiskt så har du rätt i att man inte vet ett skvatt om vad som hänt!

Det vore bra om det fanns en liten 2-radig blänkare om vad som åtgärdats, åtminstone om det är något som förändrar funktionaliteten för oss användare. Interna 4D-finesser och databaspekares kopplingar är däremot ointressant för oss.


/ Lars B
/ Nöjd Unibas-användare, men nyfiken på om det är vits att ägna tid på en uppgradering.
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 81.234.145.192




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 10 =