Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Unicells bemätande 2008-02-06 11:13
Vill bara framföra att jag tycker att unicell är aningen kaxiga och otrevliga mot sina kunder. Det känns som om ni dumförklarar vissa av era kunder i forumet. Ni ignorerar frågor som inte passar er och ibland ger ni oförskämda svar.

Tack för mig!
 Skrivet av:  M:J IP: 83.178.2.19



Svar: Unicells bemätande 2008-02-06 19:05
Det är självfallet inte vår mening att varken dumförklara någon eller att vara oförskämd. Självklart är det så.

När vi svarar på frågor då kanske vi tar det för "basic" ibland - att vi t.ex inte använder ordet reskontra, utan att vi i samma andetag förklarar vad reskontra är, kan kanske uppfattas som att vi dumförklarar någon. Läs vår kurs "Lär Dig bokföring på 20 minuter" - vi talar om lille Kalle - andemeningen i den kursen återspeglar vår strävan att förenkla, att hålla en låg nivå så att alla utan undantag ska förstå och hänga med. Att marknadsföra ett program där vi arbetat bort Debet och Kredit, det som så många tycker är svårt, kan kanske uppfattas som att vi dumförklarar någon. Men jag kan lova att vi inte har den avsikten. Till skillnad från andra leverantörer har vi försökt göra administrationen enkel och lättförståelig för ALLA.

Vi är ganska ensamma om att ha ett öppet forum - andra leverantörer kanske inte vågar släppa fram andras åsikter. Men det betyder inte att vi åtar oss att svara på precis alla frågor. En princip är att vi INTE svarar på frågor där svaret är detsamma oavsett vilket program man använder. Den typen av frågor får gärna andra svara på, men av principiella skäl svara inte vi på dessa frågor. Jo, Du har rätt - vi förbehåller oss rätten att bara svara på de frågor som "passar oss".

Det är i varje fall trevligt att Du lagt tid på att skriva ett inlägg i vårt forum.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.221




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 9 =