Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Deklarationshjälp faktureringsmetoden 2008-05-03 12:13
Finns planer på att även göra deklarationshjälpen tillgänglig för de som bokför enligt faktureringsmetoden? Skulle vara till stort stöd.
Mvh Ronny
 Skrivet av:  Ronny IP: 81.233.250.20



Svar: Deklarationshjälp faktureringsmetoden 2008-05-05 08:13
UNI_BAS är inte avsett att vara något deklarationsprogram. Om man sköter sin bokföring i UNI_BAS fram till att endast deklarationen återstår, då kostar det inte mer än 500 -1000 kr att lämna in bokföringen till en redovisningskonsult som gör deklarationen. Han kan sin sak och gör deklarationen bättre än vad man själv klarar av.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222



Svar: Deklarationshjälp faktureringsmetoden 2008-05-05 15:18
Jag bad inte om att åter bli tillrättavisad med nedvärderande kommentarer. Jag ville enbart ha ett ja eller nej på om det fanns planer att liksom för de som bokför enligt kontantmetoden få ett stöd inför deklarationen, som vissa andra program också har. En berättigad fråga tycker jag. Som ni svarar skulle ni ju även kunna be era kunder att "spara" ytterligare slantar genom att inte nyttja ert program överhuvudtaget och skicka allt till en bokföringsfirma, för ytterligare några tusenlappar dock.
Min avsikt är inte att ständigt komma i polemik med er support i varje fråga, det gynnar ingen. Hoppas bara att bli mer seriöst bemött framöver. Det är trots allt i stort ett mycket bra program ni tagit fram!
Mvh Ronny
 Skrivet av:  Ronny IP: 194.103.185.10




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
6 + 8 =