Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Det är bevisat att UNICELL är bäst...... 2008-05-08 22:38
Jag har en Revisor som hållit på.......hör & häpna i 30 år med att hjälpa företag små som stora att få ordning på alla sina papper.

Hon besökte oss 2 ggr under 2007 då vi drev EF (Enskild Firma) och idag häpnar hon över hur enormt bra program UNICELL säljer till oss ovana användare.

Hon sa som de sista ord då hon tog våra pärmar att jag kommer att höra av mig om det jag vill att ni ändrar till nästa år.

Jag sa det är OK......

Sedan ringde hon och sa........Roger hur än jag försöker så hittar jag inte ETT ENDA FEL i er bokföring:-)

Sen berömmer hon tydligheten i UNICELLS program.....så tydligt att vi för deta år 2008 inte ens behöver spara utdragen från Bankgirot, eftersom programmet visar så tydligt fakturanr, belopp, samt namn.

Hade jag bara vetet vart jag skulle sprida positiv reklam för er på UNICELL så skulle jag skriva milslångt.....

Tack Anette & Roger
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå HB IP: 213.65.61.138



Svar: Det är bevisat att UNICELL är bäst...... 2008-05-08 23:14
Jag kör dubbelt, unibas och revisor för att nästa år ta över hela min löpande bokföring.

Tittar jag hur mycket tid min revisors fakturor, hur mycket tid han lägger ned per månad på min bokföring så är jag snabbare med unibas =) Dom tar säkert ut någon kvart extra här eller där men jag kan säga att unibas är fruktansvärt snabbt...och billigt =)
 Skrivet av:  Benke IP: 84.216.48.242




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 6 =