Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Support 2008-07-23 14:49
Jag vill tacka för en bra och informativ support, efter att först blivit bemött på ett dåligt sätt där ordet service inte fanns på långa vägar fick jag tala med en kvinna ett par dagar senare som hjälpte mig med mitt problem på 5 minuter. Det är så det ska vara, tack vem du nu än var.

Mvh Anders
 Skrivet av:  Anders Brito IP: 81.236.151.97



Svar: Support 2008-07-23 20:49
Det är väl så att alla kan ha dåliga dagar & ge dig inte utan säg till direkt om du tycker dig bli bemött felaktigt......INGEN har rätt att sätta sig på dig........sådeså.
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå HB IP: 81.172.216.180



Svar: Support 2008-07-23 20:55
Jag tror att alla kan ha dåliga dagar skall jag tillägga. Men betalar du för support så skall du självklart ha det också. De ggr du inte förstår ring & be dem förklara så att det passar din nivå på kunskap & man skall aldrig känna sig dum......för alla vet vi att det vi inte hållit på med är inte så himla enkelt.......för dem som jobbar med debet & kredit är det busenkelt, men för oss vanliga är det ofta svårt att förstå......dem på supporten säljer ju ett program & de strävar efter att alla "kockoslakkalr" skall förstå det, men för den skull innebär det inte att alla gör det:-)

Jag var en kass ovan kille som inget visste om bokföring, men nu har jag & min sambo Anette lite mera koll & behöver inte ringa supporten varje dag......men självklart så gör vi det de ggr vi har frågor & vi har till 99% blivit positivt bemötta & jag tycker att dom är braiga som man säger i Umeå:-)

Sen är det så att de är griniga, ge igen med samma mynt:-) De tål det säkert:-)

Vänligen Debet & Kredit
 Skrivet av:  Allhjälpen i Umeå HB IP: 81.172.216.180




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 10 =