Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

uppdatering vista 2008-10-27 14:39
När jag uppdaterar unibas så får jag i allafall inte sista versionen (datumet ändrar sig inte i programmet).
Förra gången avinstallerade jag unibas och installerade på nytt och då fick jag fram nya datumet i programmet.
Får inga felmeddelanden under installationen !
Vad gör jag för fel ??
 Skrivet av:  Samuel IP: 81.235.47.114



Svar: uppdatering vista 2008-10-27 21:52
1. - Avinstallera ALDRIG programmet.
2. - UNI_BAS fungerar under alla operativsystem, men just Vista hittar på sina egna tokigheter utanför UNI_BAS.
3. - För att uppdatera UNI_BAS i Vista måste Du kontakta vår serviceavdelning.
4. - Många andra program fungerar överhuvudtaget inte under Vista. Vi är därför inte förvånade över att så många datoranvändare har vänt Vista ryggen och istället använder annat operativsystem.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.184.121



Svar: uppdatering vista 2008-10-31 11:33
Skulle inte använda vista om det gick att köpa nya datorer med tex XP men det gör det ju inte.
Har ni ingen beskrivning hur man ska göra vid uppdateringen det är ju lite bökigt att kontakta serviceavdelningen varje gång, dessutom så verkar ni ha svårt att svara på mina mail till er serviceavd.

UNICELL´s kommentar:
Vi har inte någonstans utlovat support via mail. Vårt sätt att kommunicera är via telefon. Alltför ofta när vi får mailfrågor saknas 90 % av de uppgifter vi behöver för att besvara mailfrågan. Det är förstås svårt för en kund att veta vilka uppgifter vi behöver i varje enskilt supportärende. Något som är viktigt för oss att veta i ett sammanhang kan vara helt betydelselöst i ett annat. Att via mail följa en kedja av frågor är enligt vårt förmenande inte praktiskt. Var istället glad att vi inte har det så som Du föreslår i Ditt andra inlägg att vi skulle besvara enbart mail och inte telefon NEJ - så vill vi inte ha det!


 Skrivet av:  Samuel Östensson IP: 81.235.47.114




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 6 =