Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Upppdateringen!?? 2008-11-22 20:53
Fick mail idag på en helgdag om uppdatering. Gjorde efter konstens alla regler, laddade ner uppdateringen gjorde som det stod. Steg-för-steg instruktionen stämmer inte med hur min dator beter sig med den här uppdateringen. Och ingen support på helger! Skitbra!!!

Är det någon som kommit förbi steget -7 i instruktionen?
 Skrivet av:  Daniel IP: 217.208.139.70



Svar: Upppdateringen!?? 2008-11-23 08:16
Gissar att du sitter med vista ochså, bara strular. Tror det är så att installations filen kan inte installeras i rätt mapp x86 för min del vilket medför att den inte kan spara filer på rätt ställe i virtualstore. Så jag sitter i ungefär samma sits. Funkar inte.

// Micke
 Skrivet av:  Mikael Johansson IP: 81.229.75.153



Svar: Upppdateringen!?? 2008-11-23 08:36
Tror jag har löst mitt problem.

// Micke
 Skrivet av:  Mikael Johansson IP: 81.229.75.153



Svar: Upppdateringen!?? 2008-11-23 11:21
Vi har under de senaste 14 dagarna skickat ut hundratals uppdateringsmail varje dag. Av skilda skäl kan vi inte skicka ut till alla tusentals användare med serviceavtal på samma gång. För att ändå inte dra ut på processen alltför länge, tar vi till även helger för utskick. Vi gör så speciellt i slutskedet av utskicket, då vi har konstaterat att uppdateringen flyter på bra.

Just i lördags, när Du fick Ditt mail, skickades den sista gruppen mail. Tidigare har det gått bra för de allra flesta att genomföra uppdateringen utan hjälp. Du stötte tydligen på något problem, men av Ditt senare inlägg gick det tydligen bra även för Dig - så småningom.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222



Svar: Upppdateringen!?? 2008-11-25 18:57
Men för mig har det fortfarande inte gått bra. Jag kan sen i lördags inte fakturera. Och era supporttider funkar inte med mina arbetstider!
 Skrivet av:  Daniel IP: 217.208.139.70



Svar: Upppdateringen!?? 2008-11-26 08:19
Jag förstår Ditt dilemma. Du kan inte nå en telefon på dagtid.

Vi försöker i alla lägen att hitta en prisvärd lösning för våra kunder. Detta gäller både när man köper programmet och när man sedan fortsättningsvis vill ha support. De allra flesta kunder har det så ordnat att man kan nå oss på dagtid.Vi har därför baserat våra supportpriser på support under kontorstid. Vi har lyckats hålla priset så lågt som 35 kr per månad för fri telefonsupport - vilket också inkluderar fria uppdateringar. För det priset kan vi självfallet inte erbjuda dygnet-runt-service. Jämför gärna med marknaden i övrigt - Tre- eller fyrdubbla priset hade ändå inte varit dyrt och då talar vi fortfarande om service under dagtid. Nu har vi istället ett pris som alla kan ha råd med.

Att utifrån detta läge erbjuda support även nattetid för att tillgodose behovet hos några få kunder skulle endera innebära att de kunder som inte har behov av detta skulle få bära en större kostnad, eller att Du skulle få en kostnad som är så hög att det ändå inte är intressant.

- Försök istället att nå oss under dagtid.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 2 =