Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Rättelse ang Rot Uppdatering. 2009-08-02 09:08
Jag skrev i förrgår natt, denna.

{Efter installation av updatering daterad 09-07-31, så kvarstår problem med
bankgiro layouten tyvärr. Kunderna ringer & frågar var talongen tog vägen, håller tummarna}

Det beror på mitt system, då jag har långa artikelnamn, möjligen i kombination med att P-nr läggs på direkt efter.
Summan av helheten resulterar i att allt icke får plats.

Skrivet av: Patrik
 Skrivet av:  Patrik IP: 87.227.3.49



Svar: Rättelse ang Rot Uppdatering. 2009-08-02 13:32
... och det är just detta med platsbrist som gjorde att vi ursprungligen inte hade tänkt att man skulle använda bankgiroblankett eller plusgiroblankett - det är helt enkelt svårt att få plats med allt! Dessutom är det numera allt färre som betalar med dessa blanketter.

Detta har vi påpekat tidigare, men vi gjorde det ändå efter begäran möjligt att använda dessa blanketter.

Det är tyvärr så när man sticker ut näsan som leverantör och har ett öppet forum så som vi har, då är det så lätt att likt Patrik skriva om det som inte finns istället för att t.ex skriva "Hurra! nu fungerar ROT-avdrag även på samlingsfakturor!!" Du sade så i telefon när vi pratades vid. Varför då inte samtidigt skriva detta här i forumet? - Nej det är inte lika roligt att skriva positiva omdömen. DET ÄR JUST DETTA SOM GÖR ATT VI ALLT OFTARE FRÅN OLIKA HÅLL FÅR HÖRA ATT VI BORDE GÖRA SOM ANDRA LEVERANTÖRER - SKIPPA DET HÄR MED FORUM - STÄNG FORUMET.
Nja, vi kan hålla med om att vi kanske sticker ut näsan i onödan. Men vi hoppas att vi med vår envetenhet kan förmå/tvinga andra leverantörer att vara lika ärliga och låta sina användare komma till tals och därmed visa upp både sina positiva och negativa sidor. Tyvärr får vi kanske vänta på konkurrenternas forum i evigheter - har man för många missbelåtna kunder då vågar man förstås inte skylta med ett forum.
Vi är sammantaget ändå stolta över vårt forum. Vi har snart 10.000 kunder och vi får dagligen höra kunder som öser sitt beröm över oss men visst finns det bland 10.000 kunder någon som ändå inte är helt nöjd.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222



Svar: Rättelse ang Rot Uppdatering. 2009-08-02 18:29
Hej!

Själv tycker jag att det är bra med ett forum som detta. Även jag har vid ett flertal tillfällen skrivit om mitt missnöje om diverse saker men jag har även givit bra kritik många gånger.

Kort och gott så är programmet mycket bra och jag trivs med det.
Ni gör ett bra jobb på Unicell och ser fram emot att vara med och se hur uni_bas utvecklas.

Tips! Teckna ett serviceavtal då man i framtiden alltid kommer att behöva någon form utav hjälp, och för att få dem nyaste uppdateringarna även om man måste stångas lite med supporten ibland :-)

Mvh Karl
 Skrivet av:  Karl IP: 89.160.18.251



Svar: Rättelse ang Rot Uppdatering. 2009-08-02 19:06
Jag tycker det är MYCKET BRA att Patrik meddelat att han nu fått grepp om problemet.
I och med det så kan han, och vi andra, ta hänsyn till, och parera, det hela!

/ Lars B
/ Nöjd Unibas-användare ...
/ ... som haft mycket nytta av forat! Det skall absolut behållas!
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 217.211.242.96




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 9 =