Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Manual 2009-10-30 20:50
Jag står i grepp att utöka mitt UniBas med order.
Nu undrar jag om det finns manual på Uni_One?
Som går att skriva ut och studera
 Skrivet av:  Kjell Åke IP: 78.72.9.39



Svar: Manual 2009-10-31 16:19
Hoppas att jag uppfattat Dig rätt. - Du talar om 2 olika program: UNI_BAS och UNI_ONE.

Om Du har UNI_BAS finns ingen anledning att uppgradera till UNI_ONE. I och med att vi släppte ut UNI_BAS på marknaden finns inte längre något underlag för UNI_ONE. UNI_BAS har i princip allt det som UNI_ONE har + lite till. Detta är ju i sig en lite udda situation där ett billigare program (UNI_BAS á 1250:-kr) slår ut ett dyrare program (UNI_ONE á 2800:- kr), men så blev det den dagen vi bestämde oss för att UNI_BAS skulle ha ett pris som ingen kund kunde motstå och ingen konkurrent kunde slå.

Det finns en handbok till UNI_ONE tryckt i pappersformat. Eftersom vi i princip inte sålt något UNI_ONE sedan vi släppte UNI_BAS är dock manualen för UNI_ONE något dammig vid detta laget.

- Och på tal om damm - Det finns en manual för UNI_BAS ("Bashandbok.pdf") som ligger i Din UNI_BAS-mapp på hårddisken. Allteftersom videoinstruktionerna för alla delar av UNI:BAS blivit färdiga, har dock intresset för denna manual sjunkit till mer eller mindre noll.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.222




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
2 + 5 =