Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Serviceavtal eller inte 2010-02-25 09:10
Jag tycker att uni_bas är ett kanonbra program och rätt billigt också. Eftersom en bokföringsprogram behöver ständigt underhåll/uppdatering måste man betala ett årsavgift till de flesta andra program, hos Unicell kan man däremot välja. Men det finns många diskussioner om detta på forumet. Jag tycker när man är en seriös användare, så köper man ett serviceavtal till, om man inte vill spendera de små pengarna, så vänligen inte besvära de andra användare med era åsikter angående unicell's service.

För min del, när jag ringer Unicell, får jag ett direkt och relevant svar. Jag skulle också vilja att de inte gör några fel, men det är också människor på Unicell.
 Skrivet av:  Rene IP: 213.67.181.13



Svar: Serviceavtal eller inte 2010-02-25 09:16
Håller med till 100%.
 Skrivet av:  Anki IP: 81.227.28.66



Svar: Serviceavtal eller inte 2010-02-25 09:43
Jag blev själv arg igår med allt strul, kunder som inte fick sina paket för att jag varken fick ut fakturor/kvitton.

Nu vet jag inte om det här är vanligt förekommande hos Unicell? Eller om det bara var ett stort misstag .. för då säger jag bara Shit happends, visst!

Jag hoppas att Unicell följer upp och ser var i produktions kedjan det brast och säkrar upp det.

Jag tror att problemet ligger i deras mail servrar, att mailen inte når oss kunder med uppdateringar. Så när uppdateringarna skulle ha vart gjorda så är ingen redo och allt kraschar.

Man lär av sina misstag. Unicell är bra och jag hoppas att vi i framtiden slipper vara med om ett halvt dygns avbrott i produktionen igen!
 Skrivet av:  Kund IP: 83.254.225.28




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 2 =