Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Snabbt fixat via telefon, tack! 2010-02-25 13:44
Jag lider med alla på Unicell över detta med datumproblemet, men också med er som haft problem att komma igång igen.

Ville bara säga att det tog mig knappt 2 minuter i telefon och 3 minuter av datorfix för att få igång allt igen, och att jag verkligen inget har att klaga på. Av allt datorstrul jag har tagit mig igenom som enmansföretagare så har väl programmet UNI-BAS stått för någon promille, högst!

Min erfarenhet av Unicells kundtjänst har under de tre år jag varit kund enbart varit positiv. Självfallet rekommenderar jag dock alla seriösa företagare att teckna service-avtal, det är mycket billigt i förhållande till konkurrenterna. Bokföringen är en oerhört viktig del av företagandet, och jag har svårt att förstå varför man inte är beredd att betala för support (rent generellt, inte specifikt för ett programfel).

Hoppas nu allt löser sig för alla lika snabbt och smidigt som det gjort för mig!
/Martina
 Skrivet av:  Martina IP: 83.249.155.26



Svar: Snabbt fixat via telefon, tack! 2010-02-25 16:52
Hej, jag ringde idag igen och nu fick jag ett mail mednas jag väntade i tfn, installerade och allt fungerar klockrent igen.
 Skrivet av:  Andreas IP: 81.235.228.143



Svar: Snabbt fixat via telefon, tack! 2010-02-25 16:56
Ja en storm i ett vattenglas! Ringde Unicell och hamnade som nummer 2 i kön och fick vänta någon minut, sedan fixades allt på 30 sekunder!

Det är väl inte så konstigt om något fel inträffar. Sådant drabbar både SJ och Telia som har tusentals anställda. För att inte tala om problemen med Windows Vista...

Det är bra om Unicell lägger in ett meddelande på forumet om uppdatering och så kan vi själva uppdatera via nätet. Alltid spännande med nya uppdateringar och UniBas blir bara bättre och bättre...
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.141.127



Svar: Snabbt fixat via telefon, tack! 2010-02-25 18:07
3 mail skickade från Unicell idag - inget kom fram till min (fungerande) mailbox. Nu är kl över 18.00, så jag kan inte ringa för muntliga instruktioner......
 Skrivet av:  Markus IP: 85.230.127.135



Svar: Snabbt fixat via telefon, tack! 2010-02-25 18:14
Det är väl inte så att mailen fastnat i någon sorts spam-filter?
Mailen verkar i vart fall ha gått fram till rejält många andra användare.

Har du tillgång till mailen via webmail?
I så fall kanske du hittar mailen där.

/ Lars Bergström
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 79.138.119.4




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
6 + 3 =