Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Hjälp 2010-12-26 19:23
Är ganska ny när det kommer till bokföring. Skulle börja bokföringen genom att skriva in en utbildning som jag betalat med privata pengar. När jag testade detta på demoversionen fick jag siffrorna att stämma. Nu när jag använt det riktiga programmet har allt blivit kaos. Har massor med siffror som jag inte vet vart dem kommer ifrån och programmet har haft problem med momsräkningen. Skriver jag in summan exkl. moms får programmet fram helt fel siffror (trots rätt momssatts).

Jag vill börja om helt med bokföringen som nu innefattar totalt 2 verifikationer och ett resultat på - 24000. Har på demoversionen lyckats nollställa en verifikation när den blivit fel. Men här har siffrorna knasat sig helt så inte ens det fungerar.

Behöver verkligen få detta att fungera. Hur ska jag gå tillväga??
 Skrivet av:  Nadya IP: 83.250.165.133



Svar: Hjälp 2010-12-26 20:02
Först ska det sägas att det inte finns någon skillnad på programmet oavsett om man kör "Testbolaget" eller den egna datafilen.

Man kan få hjälp med mycket här i vårt forum, men förutsättningen är att man i så fall beskriver vad man vill ha hjälp med. Du nämner att det är fråga om att Du registrerat 2 verifikationer och att Du vill nollställa dessa. Detta kan man få hjälp med av supportavdelningen - Du måste Då ta kontakt med supporten via telefon.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.231.176.72




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
7 + 10 =