Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

kan inte installera UNI_BAS 2011-03-27 17:58
Hej,

Jag använder Mac och behöver ett lätt och bra bokföringsprogram till mitt företagsredovisning. Provade många av de, men alla är inte så fint som Unicell. Men jag kan installera och prova bara UNI_EKO och UNI_PRO. Jag kan inte installera UNI_BAS standard. Kan någon veta varför? Provade få hjälp från UNICELL men de bara skickade en fil att prova igen, sedan skrev jag igen, men ingen svarade. Jag vill ha den program, men vill inte betala 50000 för den stört program. Jag vill ha UNI_BAS standart, kan någon hjälpa mig? Jag kan betala för det, det är helt normalt.
 Skrivet av:  rima IP: 78.62.53.166



Svar: kan inte installera UNI_BAS 2011-03-28 11:57
Det är säkert UNI_BAS som passar Dig bäst både avseende pris (1.250:- kr + moms) och avseende funktion - enkelt och smidigt.

Du ska börja med att ta bort UNI_EKO och UNI_PRO som Du tydligen laddat ner innan.

Därefter går Du till vår hemsida och laddar ner en demo av UNI_BAS. Jag kan se på den mejlkonversationen som vi haft att du hade lite problem med att ladda ner UNI_BAS. I vårt senaste svar till Dig bad vi Dig att kontakta oss per telefon eftersom det är mycket lättare att hjälpa Dig den vägen. Ring supportavdelningen så får Du hjälp direkt.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.176.52




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
3 + 7 =