Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

SPCS eller UNIBAS eller UNIFÖR 2011-05-10 21:39
Hej
Är nybliven kassör i en ideell förening.
Förre kassören använde SPCS och jag undrar om det finns något som är ENKLARE att använda?
Vad skiljer SPCS och UNIBAS?
Vilken ska man välja till en förening, UNIBAS eller UNIFÖR?

Mvh
Josefina
 Skrivet av:  Josefina IP: 90.225.110.20



Svar: SPCS eller UNIBAS eller UNIFÖR 2011-05-11 16:24
Fördelen med UNI_BAS är att det är så som vi anger i vår marknadsföring: "Sveriges absolut lättaste bokföringsprogram".

UNI_FÖR bygger på UNI_BAS, men även om UNI_FÖR är direktanpassat för att hantera en förening är ändå UNI_BAS betydligt enklare att hantera än UNI_FÖR. Vi rekommenderar Dig att använda UNI_BAS. En fördel med UNI_BAS är ju också att programmet går att använda på både Windows och Macintosh.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.176.52



Svar: SPCS eller UNIBAS eller UNIFÖR 2011-05-11 19:48
Hej Josefina,

Jag instämmer gärna. Jag bokför själv en idrottsförening och vi är mer än nöjda med UNI_BAS. Vi gick över från SPCS till UNI_BAS och vad jag kommer ihåg så saknade SPCS fakturering. Det var en dyr tilläggsmodul. Här finns faktureringen inbyggd i UNI-BAS och är direkt kopplat till bokföringen.

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om UNI_BAS fördelar, men jag överlåter åt dig att testa demon. Du har som UNI_BAS kund möjlighet att komma med frågor här på forumet och du får svar av någon eller några av de tusentals nöjda användarna som läser detta och dessutom gratis...
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.167.11




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
8 + 4 =