Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

företaget är borta!!Hjälp 2011-07-16 19:24
Unibas företaget är borta! Det står på skärmen fel #-199 Dokument: UB_ResSE.RSR
Dokumentet kan inte öppnas.
Vet inte vad som hänt mer än att fadern i huset satt o jobbade i testföretaget!
 Skrivet av:  Magnus IP: 62.63.203.79



Svar: företaget är borta!!Hjälp 2011-07-17 20:00
Jag gick in på hemsidan och "köpte" ett nytt men tog samma licensnummer som förut och då funkade det. Synd bara på det jag lagt in men men
 Skrivet av:  Magnus IP: 46.195.196.205



Svar: företaget är borta!!Hjälp 2011-07-18 11:30
Det händer ALDRIG att data bara försvinner - om du inte själv kastat bort din datafil. Din gamla datafil finns kvar.
Ja, det var synd att Du inte kontaktade supportavdelningen. Där hade Du kunnat få hjälp att hitta tillbaka till din gamla datafil.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.214



Svar: företaget är borta!!Hjälp 2011-07-18 12:19
> Det händer ALDRIG att data bara försvinner

Till Magnus försvar:

Hrmmm.... visst händer det! Filer blir sönderskrivna av outgrundliga anledningar, filtabeller kraschar, och endast själva gudarna (och knappt ens de!) vet riktigt vad som kan gå fel i en dator.

:-)

Men, ofta har man själv strulat, t.ex. av misstag "släpat med" en fil och tappat ned den i en vilt främmande mapp. Kanhända det är vad som hänt for Magnus...

I vart fall verkar det ha ordnat sig.

/ Lars B...
/ ... som allt emellanåt råkat droppa filer i konstiga mappar...
 Skrivet av:  Lars Bergström IP: 79.138.119.4



Svar: företaget är borta!!Hjälp 2011-07-18 13:16
Förvisso kan det hända konstiga saker i en dator, men det beror oftast på att användaren håller på med någonting. Virus kan också vara orsaken till mycket...

Om man tar säkerhetsbackup VARJE GÅNG efter man har bokfört, så är man oftast 100% garderad och som Unicell säger, RING. Vår föträffliga support löser sådana här problem på nolltid.
 Skrivet av:  Åke IP: 85.228.140.177



Svar: företaget är borta!!Hjälp 2011-07-18 17:01
Förlåt - man ska ALDRIG använda ordet ALDRIG (nu gjorde jag det dubbelt upp igen:))

Vi har uppemot 15.000 kunder som använder UNI_BAS. Jag kan inte komma ihåg någon kund där UNI_BAS har varit orsaken till att datafilen blivit förstörd eller försvunnit. Det har ännu (aldrig) hänt. - och jag är förstås glad för det :)
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.214




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 8 =