Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

FLER FÖRETAG!!! HJÄLP MIG UNICELL!! 2011-09-05 21:47
Har hittills inte fått svar från Unicell, men försöker igen. Jag vill lägga till ytterligare ett företag i mitt bokföringsprogram. Hur gör jag då? Köper ytterligare en licens? Laddar ner ytterligare ett program och köper licens? Eller vad?
 Skrivet av:  Niclas IP: 81.235.189.162



Svar: FLER FÖRETAG!!! HJÄLP MIG UNICELL!! 2011-09-06 07:09
Med så stora bokstäver och med så många utropstecken så blev jag förstås nyfiken - har vi gjort något fel?
Jag har tittat i vår mejlbox och kan inte hitta något mejl från Dig sedan den 31/10/2007 och då handlade det inte om "fler företag". Ja, Niclas, Du har hittills inte fått något svar från UNICELL. Det kanske beror på att Du inte ställt frågan tidigare. Om man här i forum i den lilla sökrutan skriver in t.ex "Flera företag", då får man ett 20-tal träffar med svar på just det som Du söker.

Svar i forum "ett axplock": 2011-02-24 09:31
Varje företag måste ha en egen licens. Om man har flera företag får man 50% rabatt på nästa licens.
När man beställer licens nr 2 gör man på samma sätt som när man beställde första licensen - tryck bara på knappen "Köp UNI_BAS standard" som finns på startsidan i programmet.

Förutsättningen för att rabatten ska gälla är:
1 - Kontakta supportavdelningen i samband med köp så att vi kan koppla samman de båda företagen.
2 - Gör inbetalningen av licensavgiften inom 10 dagar - annars faktureras full licensavgift.

Skrivet av: UNICELL AB


P.s.
Skriv med små bokstäver och hoppa över utropstecken - då blir tonen i forum lite vänligare.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.177.228



Svar: FLER FÖRETAG!!! HJÄLP MIG UNICELL!! 2011-09-06 17:49
2011-08-28 skrev jag med små bokstäver och fick fyra svar från andra användare.
Ber om ursäkt om ni tycker tonen var ovänlig, men för egen del gav det i alla fall resultat.

Tack för svar - jag återkommer.
//Niclas,
 Skrivet av:  Niclas IP: 81.235.189.162




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 6 =