Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Till (Åke) och Unicell 2012-01-21 18:20
Tack för ett bra jobb/förklaring till olika problem/tolkningar som uppstår när man startar ett nytt företag.
Undrar bara varför där inte finns en typ lathund på hur man ska/bör sköta bokföringen. Samt vad som ska/bör göras i upprättelse av bokslut. Sist men inte minst i vilken ordning detta ska/bör göras. "Hatten av för (Åke) som har hjälpt många på detta forum"

Bosse
 Skrivet av:  Bosse IP: 83.183.223.159



Svar: Till (Åke) och Unicell 2012-01-22 12:39
Hej Bosse,
Vi på UNICELL vill förstås instämma i ditt tack till Åke .... och alla andra som helt osjälviskt lägger mycket av sin tid på att hjälpa andra användare här i forum. Jag tänker då speciellt på Lars Bergström, Tore med flera som ständigt bidrar med kloka råd. Ett jättestort tack till er alla - det är ni som ger innehåll till forum och möjliggör dess fortsatta existens tack - tack - ett jättetack.

Ett tack till dig Bosse för tipset. Det finns förstås en massa punkter där ett bra program kan bli ännu bättre. Ofta sker dessa förbättringar efter tips från våra användare. Sedan är det förstås ledsamt att vi i slutändan helt enkelt inte hinner med allt.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 78.69.182.142



Svar: Till (Åke) och Unicell 2012-01-23 18:30
Åke står inom () och då menar jag självklart alla andra personer som ställer upp i detta forum med att hjälpa alla Vi nybörjare som inte har en aning/vetskap om hur det fungerar.

Ber om ursäkt om någon tog illa vid sig (inte meningen)
Ett stort TACK till Er alla typ (Åke)
 Skrivet av:  Bosse IP: 83.183.223.159



Svar: Till (Åke) och Unicell 2012-01-25 15:14
Som du ser Bosse, så är vi ganska många som svarar. Finns det en fråga obesvarad, så kastar vi oss över denna och det är väl olika vem som kommer först. Du har kanske haft "turen" att jag råkat svara på just DIN fråga. Orsaken kan vara att jag har fått mera fritid sedan jag införskaffade UNI_BAS och bokföringen numera går mer på räls s.a.s ? :-)

Jag tror att du hittar många svar på olika frågor gällande bokslut o.dy här på forumet. Sök på olika trådar, så får du upp massor med användbara tips. Forumet har ju funnits i åtskilliga år, så det finns en hel del matnyttigt att ta till sig!
 Skrivet av:  Åke IP: 213.113.208.81




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
10 + 7 =