Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Hantera utlägg 2014-01-15 14:11
Bokför åt en liten förening.
Medlem P har haft utlägg för inköp av en skrivare.
Jag registrerade summan under Kostnad utan faktura och konterat som Skuld Utlägg P.
När jag nu ska registrera betalning för inköpet till P inser jag att jag borde gjort på annat sätt... Skulle den inköpta skrivaren ha bokförts som Tillgång i stället, eller?

Och den givna följdfrågan, kan jag justera detta på annat sätt än att makulera verifikat bakåt (ca 5 st, jag överlever)?
 Skrivet av:  Åsa Strindlund IP: 95.192.132.142




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 2 =