Windows 10 |
|
2015-08-02 19:21 |
Jag har uppgraderat till Windows 10. Efter uppgraderingen har bokföringsprogrammet blivit större än skärmen. Nedre delen kommer inte med. Är det något som jag kan göra något åt eller är det Unicell som ska/kan göra det? |
|
Skrivet av:
liselotte
|
IP: 80.216.159.168 |
|
|
Svar: Windows 10 |
|
2015-08-05 16:46 |
Testa att starta unicell i bakåtkompatibelt läge så kanske det visas normalt. |
|
Skrivet av:
Sven
|
IP: 94.234.170.87 |
|
|
Svar: Windows 10 |
|
2015-08-08 08:56 |
Hur har det gått? vill också uppgradera men vill inte ha en massa problem. |
|
Skrivet av:
anki
|
IP: 79.102.252.7 |
|
|
Svar: Windows 10 |
|
2015-08-19 12:36 |
Jag har också uppgraderat till Windows 10.
Inga som helst problem med vare sig uppdatering eller befintliga program. |
|
Skrivet av:
Bush
|
IP: 213.67.76.65 |
|
|
Svar: Windows 10 |
|
2015-09-03 22:14 |
Prova att högerklicka på skrivbordet och välja Skärmupplösning. Klicka på "Gör text och andra objekt större eller mindre". Bocka för "Låt mig välja skalningsnivå för alla skärmar" och pricka för 100%. Du kan också experimentera med andra inställningar här.
Ett alternativ är att försöka ändra skalningen bara för de program som du har problem med. Högerklicka på den genväg som startar aktuellt program och välj Egenskaper. Byt till fliken Kompatibilitet och bocka för "Inaktivera skalning vid hög DPI". |
|
Skrivet av:
Daniel
|
IP: 81.237.102.92 |
|
|
Svar: Windows 10 |
|
2015-10-18 19:55 |
Har också uppgraderat till Windows10, allt fungerar som vanligt ända till att jag ska skriva ut då händer ingenting och fakturan sparas inte. |
|
Skrivet av:
Björn
|
IP: 94.254.20.164 |
|