Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

UNI_BAS - Mini 2006-12-31 10:33
Går det använda detta program om jag köper in mina varor utanför Sverige, från både EU-land och icke EU-land?
 Skrivet av:  Tiina IP: 82.197.247.212



Svar: UNI_BAS - Mini 2007-01-01 09:33
Det finns inga "krusiduller" i UNI_BAS-mini. Ingen valuthantering, inga EU-affärer, ingen språk hantering etc. Om man har någotsomhelst behov utöver UNI_BAS-mini - då ska man välja BAS-standard från början.

Vi väntar oss att få många frågor typ denna framöver. Mänga kanske har börjat med UNI_BAS-mini och sedan fått större behov. Det är då det framstår som så viktgt att det finns ett "nästa steg" - uppgradering till UNI_BAS. UNI_BAS är i princip lika enkelt, men har så mycket större möjligheter. Prismässigt är det i ändå ingen större skillnad.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.131



Svar: UNI_BAS - Mini 2007-01-01 23:01
Hejsan Unicell!

Känner att jag inte riktigt hängde med.

Jag tycker UNI-BAS verkar precis lagom för mitt företag som jag funderar på att starta som kommer att ha en mycket liten omsättning inte ens i närheten av ens 100000kr och jag behöver bara bokföra enligt kontantmetoden. Jag behöver inte någon valuta omräkning för allt jag kommer köpa utomlands betalas direkt med antingen via kontokort eller Paypal, så vad jag betalt i svenska kr finns ju dokumenterat på PayPal eller/och på mina kontoutdrag. Kan jag då använda mig av programmet?
 Skrivet av:  Tiina IP: 82.197.247.212




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
6 + 7 =