Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Engelsk fakturatext 2007-02-09 10:38
Hur gör jag för att få engelsk vokabulär i fakturautskr? Jag har bytt språk i programmet, men fakturatexten är fortfarande svensk. Om jag ändrar i Language och skriver in den engelska texten, påverkar det sedan mina svenska fakturor så att de skrivs ut på engelska? Kan man på något sätt skapa ytterligare en flik för engelsk text?
 Skrivet av:  Christel Mattsson IP: 81.233.214.149



Svar: Engelsk fakturatext 2007-02-09 15:59
På det sätt som Du "bytt språk" byter Du bara arbetsspråk - dvs det språk som visas på skärmen.

Om Du vill ha möjlighet att sklriva engelska fakturor eller fakturera i utländsk valuta, då behöver Du tillgäggsmodulerna valuta resp språk.

Du kan testa dessa moduler i Testbolaget. Gå till databas/verktyg/UNI_BAS tilläggsmoduler.
- Välj där de moduler Du vill testa. I Testbolaget kan man välja fritt. Vill Du aktivera t.ex språkmodulen i din egen datafil, ring då hit så aktiveras modulen via telefon. Kostnaden för språk- resp valutamodulen är 400:- kr + moms
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Engelsk fakturatext 2010-10-25 10:38
Som hjälp till att fylla i texterna efter att man köpt modulen kan man:
byta till Engelskt skärmspråk (Start -> Språk nere till höger -> Engelska) så får man hjälp med de engelska texterna.
Det går också att se en skärmdump av det just före mitten i videon http://www.unicell.se/video2.php?id=28
 Skrivet av:  Fredrik Arvas IP: 90.229.135.201




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
4 + 5 =