Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Uppdatering Uni_Bas 2007-02-26 16:08
"En större uppdatering kommer i början av februari.
Alla som har serviceavtal kommer då att få ett mail om detta med den uppdateringkod som krävs för att kunna använda den nya programversionen. "
Citat ur tidigare inlägg här på forumet angående programuppdateringar.

Hej vi som är Mac OSX användare rekommenderas inte att själva ladda ner programuppdateringar, detta med anledning av att programkoden riskeras att inte fungera.
Eftersom det vi nu är i slutet av februari så undrar jag vad som hänt med den utlovade programuppdateringen Uni_Bas för Mac OSX

Hälsningar Ingvar

UNICELL´s kommentar:
Du har helt rätt. Den utlovade programuppdateringen har blivit fördröjd. Vi ber förstås om ursäkt för detta. Vi arbetar på för högvarv och jag lovar - den kommer så fort den är klar.

Ditt inlägg fortsätter sedan med "Hej vi som är Mac OSX användare rekommenderas inte att själ................. Där förstår jag ingenting - jag beklagar, men jag förstår inte vad Du menar. Har vi sagt något i den stilen?
 Skrivet av:  Ingvar IP: 81.232.168.200



Svar: Uppdatering Uni_Bas 2007-02-26 19:33
Hej !

Nej du har inte sagt något om detta med Mac OSX.
Men jag har tidigare talat med en av Unicells mycket hjälpsamma personer (någon från the staff heter det ju på engelska) då jag fick intrycket att alla Windows-användare kan ladda hem uppdateringar utan att förlora sin befintliga och fungerande programkod. Därav min kommentar.
Ta det lugnt med uppdateringen -- Hellre genomarbetat och väl testat än ett hastverk.
Hälsningar Ingvar

UNICELL:
Alltså, inget annat än ett missförstånd. - Vi gör aldrig någon skillnad mellan Mac och Windows-uppdateringar - aldrig någonsin (ett undantag dock - vårt stundande lönesystem - fungerar bara under Windows)
 Skrivet av:  Ingvar IP: 81.232.168.200




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 7 =