Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Önskeresultat? 2007-03-11 11:48
På startsidan + en del andra sidor i UNI_BAS finns en resultatruta, där valet 'Hela året' eller en period kan göras. Om man gör ett val där händer inget med siffrorna. Inte förrän man har varit inne i någon funktion och vänt uppdateras innehållet i rutan.

Om man väljer att visa en period trollas kostnaderna bort – det är i och för sig önskvärt. Synd bara att det inte har något med verkligheten att göra.
 Skrivet av:  Ove IP: 85.228.19.160



Svar: Önskeresultat? 2007-03-12 11:50
Visst vore det önskvärt!
Vi har testat här i senaste version - här fungerar det som det ska. Möjligen har Du en programversion då Resultatbarometern inte var helt färdig.
Ladda ner senaste version.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Önskeresultat? 2007-03-12 12:41
Programversionen har datum: 2007-01-30

Svaret från UNICELL gör mig bekymrad. Där antyds att ni medvetet släpper versioner med funktioner som inte är färdiga. Finns det fler icke fungerande funktioner? Om så är fallet vill jag, och säkert fler med mig, få kännedom om dessa.
En annan tolkning av svaret från UNICELL är att min programversion innehåller fel. Det kan jag acceptera (shit happens), men inte att pga en medveten åtgärd bli lurad.

Jag efterlyser en versions- och ändringslogg där man som kund kan se releaser med de åtgärder som genomförts samt även kända icke åtgärdade fel.

Ps.
Har ni fixat nedladdningsscriptet så att man kan ladda ner utan att behöva göra handpåläggning?
Ds.
 Skrivet av:  Ove IP: 85.228.19.160




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
5 + 4 =