Det är tyvärr så att detav olika anledningar kan bli fel i bokföringen. Vissa av dessa fel är av den karaktären att man inte ska gå vidare med ett bokslut utan att rätta till felet först. Så är det tydligen i detta fall - det framgår ju av medelandet - det framgår också att Du bör kontakta UNICELL.
Fel kan uppstå av skilda skäl: Systemet har stängts av felaktigt (strömavbrott etc), felaktigt handhavande, felaktiga inställningar, fel på datorn och självklart det kan också vara fel i programmet.
Vår serviceavdelning hjälper gärna till med felsökning och korrigering - har man serviceavtal ingår detta i serviceavtalet och kostar ingenting - bortsett från vissa fall då man t.ex varnats av programmet vid en inställning, men ändå valt att göra en felaktig inställning eller avlägsnat programspärrar.
Serviceavtalet som även innefattar fri telefonservice + fria uppdateringar, kostar 400:- kr per år (lite mindre än 35:- kr per månad). Serviceavtal är hos oss frivilligt.
Har man inte serviceavtal, kan man ändå få felet korrigerat, men man får då betala gällande timtaxa (f.n. 400:- kr per påbörjad timme). Serviceavtal kan tecknas av den som har senaste version installerad. Har man en version som är äldre än 6 månader, måste man först uppgradera till senaste version innan man kan teckna serviceavtral. Uppgradering kostar 400:- kr.
|