Hjälp |
|
2009-01-09 21:32 |
Vi har brutet räkenskapsår och har även ställt in detta i programmet. När det ny kalenderåret börjar börjar även verifikationerna om från 1. Varför? Hur ska vi endra på detta. Väldigt tacksam för svar.
/Stressad |
|
Skrivet av:
Elsa
|
IP: 83.253.27.27 |
|
|
Svar: Hjälp |
|
2009-01-09 22:20 |
Nja, Du menar att programmet ändrat Din inställning??
Det påminner mig nog snarare om den kunden som påstod att programmet hade stavat fel på hans firmanamn.
Ring till UNICELL´s serviceavdelning efter helgen. det är inte alls omöjligt att vi kan hjälpa Dig då. |
|
Skrivet av:
UNICELL AB
|
IP: 78.69.184.121 |
|
|
Svar: Hjälp |
|
2009-01-10 01:42 |
Tack för det snabba svaret. Nej programmet har inte ändrat inställning för jag ser fortfarande att räkenskapsåret är brutet (samtliga månader finns med). Jag måste ha ställt till det på något annat sätt. Vet inte om det kanske kan vara att jag förrutom att ställa in brutet räkenskapsår även valde att redan då lägga upp ett nytt räkenskapsår? Ingen kritik mot programmet altså;-)
Hör av mig på måndag.
Mvh/Elsa |
|
Skrivet av:
Elsa
|
IP: 83.253.27.27 |
|
|
Svar: Hjälp |
|
2009-01-12 13:45 |
Ville bara säga att det var jag själv som klantat till det. Valde fel bokföringsår. Allt fungerade och fungerar som det ska. Tack för utmärkt hjälp ifrån supporten! |
|
Skrivet av:
Elsa
|
IP: 81.226.251.92 |
|