Gå till unicell.se Ladda ner gratis demo Läs om UNI_BAS-standard 


   

Artiklar 2007-08-11 11:29
Jag har provat att lägga upp en artikel och prissatt den. Varför visas inte priset när jag skapar en kundfaktura och lägger till artikeln? Tacksam för hjälp.
 Skrivet av:  Johnny IP: 62.116.245.90



Svar: Artiklar 2007-08-11 12:42
Det låter som om Du lagt upp en artikel av typ "Text". (Gissning)

Gå till registervård/Artiklar - klicka på den aktuella artikeln - se vad som står under typ (förmodligen "TEXT") - Makulera textartikeln och lägg in den som typ "Artikel".
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Artiklar 2007-08-11 13:09
Tack för snabbt svar. Tyvärr så är det en artikel och det fungerar inte. Provade samma sak i testföretaget och då gick det bra. Några andra tips?
 Skrivet av:  Johnny IP: 62.116.245.90



Svar: Artiklar 2007-08-11 13:49
Dålig gissning från min sida m.a.o.

Du undrar om jag har fler gissningar - bättre om Du ringer hit Du får snabbare svar då.
Eftersom Du saknar serviceavtal och det dessutom är lördag idag, får du tyvärr vänta till på måndag.
 Skrivet av:  UNICELL AB IP: 90.224.38.240



Svar: Artiklar 2007-08-11 17:09
Det ordnade sig. Tydligen så felar det på kunderna man lägger upp första gången innan man lagt till någon artikel. Nåt att tänka på för unicell. Lite tråkigt om man lägger upp en massa kunder och sedan får göra om det hela.

Häls. Johnny

UNICELL´s kommentar:
Detta har ingenting med kunderna att göra. Du behöver inte göra om något jobb! Det är fortfarande lördag - ring på måndag så får Du hjälp - trots att Du saknar serviceavtal - mer kan vi inte göra.
 Skrivet av:  Johnny IP: 62.116.245.90



Svar: Artiklar 2007-08-11 18:45
Imponerande att ni svarar så snabbt! Det är lugnt - det fungerar nu och jag behöver ingen hjälp. Ringer nog ändå på måndag för några tilläggsmoduler.
 Skrivet av:  Johnny IP: 62.116.245.90




Skriv gärna en kommentar.   
Namn:


E-post:


Ämne:


Meddelande:


Skriv svaret i rutan (kontrollfråga för att motverka spam):
9 + 10 =